kרפלקסולוגיה בהריון בחיפה ובקריות
english русский
קביעת תור: 050-8194930 לא בשבת

רפלקסולוגיה בהריון בחיפה ובקריות

תקופת ההריון – סוערת ומבלבלת

תקופת ההריון הינה בין התקופות המבלבלות והסוערות בחייה של אישה, ובעקיפין גם של הסובבים אותה. סערת ההורמונים המשפיעים ישירות על מצב הרוח ועל ההרגשה הפיזית, שינויים גופניים שונים והיערכות לקראת כניסתו של עולל חדש לחיים. במהלך הלידה עוברת האישה לא מעט תהפוכות וחשוב להיערך בהתאם לקראת השינויים הצפויים יותר ופחות.

היערכות לקראת ההריון והלידה

מאחר ומדובר בתקופה גדושה במתחים, לחצים, ציפיות ותחושות מבלבלות, מומלץ להסתייע בתרפיות ייחודיות המיועדות לסייע להריונית להתמודד עם החוויות החדשות שנכנסו אל חייה ולא היו מוכרות קודם לכן. גם במקרים בהם לא מדובר בהריון ראשון – כל תקופה הינה ייחודית בפני עצמה ואין הריון דומה למשנהו. לכן ההיערכות, ההירגעות ושמירה על האיזון הגופני, הנפשי והרוחני הן כל כך מהותיות.

רפלקסולוגיה בהריון: החיים בתנועה מתמדת

רפלקסולוגיה הינה שיטת טיפול הוליסטית שמקורה בהבנה כי בריאות מחייבת תנועה. מתוך שהחיים הם דינאמיים ונתונים לשינוי מתמיד, מתפתחים ללא הרף ותמיד בתנועה, התפיסה עליה מבוססת הרפלקסולוגיה טוענת כי חיות מחייבת תנועה. גוף בתנועה הינו גוף בריא, בין אם מבחינה פיזית, בין אם מבחינה רגשית, רוחנית או מנטלית. מתוך הנחה זו ניתן להבין כי כל חסימה בצינורות האנרגיה השונים יוצרת חולי.

מדוע נוצרים חוליים?

חסימות שונות במהלך חיינו יכולות להיווצר מתוך אינספור גורמים: לחצים נפשיים ופיזיים, מתחים ופחדים, כאב או מחשבות מטרידות ועוד. למעשה, בתרבות המודרנית לא חסרות סיבות ללחצים ולפצעים. הרפלקסולוגיה מטפלת באברי הגוף השונים דרך כפות הרגליים. מאחר וכפות הרגליים משקפות את התנהלות הגוף כולו – באמצעותן ניתן להגיע לתוצאות מרשימות הן מבחינת רגיעה והן מבחינת יציבות נפשית ופיזית להכלת גדילתו והתפתחותו של העובר החדש בבטן.

ליצור איזון

מטרת הרפלקסולוגיה הינה יצירת איזון פיזי ועידון תהליך ההריון. במהלך הטיפול ניתן להגיע לאזורים הכאובים בגופה של האישה ולשחררם מבלי לגעת ישירות במקום הכאב עצמו. רפלקסולוגיה בהריון מעניקה תחושות שלווה והכלה המאפשרות מקום גידול בטוח ושקט לעובר. באמצעות אינסוף הקשבה ושלווה, תמיכה ונוכחות מכילה – יכולות האישה המטופלת והן המטפלת להגיע לשלווה ורוגע – המהותיים עבור האישה והן עבור העובר שלה.

אלה מרשין – רפלקסולוגיה בהריון מוסמכת מבצעת טיפולי רפלקסולוגיה בחיפה ( בנווה שאנן / בכרמל), קריות ובצפון הארץ.

c f